Créixer integralment com a persones
La nostra acció educativa a l’etapa d’Infantil contribuirà al desenvolupament emocional i afectiu, físic i motor, social i cognitiu dels infants, en col·laboració amb les seves famílies, proporcionant-los un clima i entorn de confiança on se sentin acollits i amb expectatives d'aprenentatge.
El currículum d’Educació Infantil està presidit per unes capacitats comunes a tota l’etapa que s’han de desenvolupar al llarg dels dos cicles d’Educació Infantil. Aquestes activitats són de diferent tipus: motrius, cognitives, emocionals o d’equilibri personal, relacionals i d’inserció i actuació social.
El desenvolupament de les capacitats junt amb els objectius i la seva interrelació ha de permetre els nens i nenes créixer integralment com a persones.
La nostra proposta metodològica està centrada en les pràxies, els racons de joc, les rodes de treball i els projectes. Partim de les necessitats i el nivell evolutiu de cada infant i ens adeqüem al seu ritme d’aprenentatge tot tenint en compte aquests eixos metodològics. Es duen a terme en petit grup i amb una mestra de suport a l’aula.